Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Vis Specialist Pasel. Meer weten? Ontdek meer
J
27 jun 2026 om 11:40
Smaakt heerlijk! Bezorger is vriendelijk en optijd bezorgen dat nog goed warm eten genieten van! Bedankt!
P
20 jun 2026 om 18:21
De bezorger,had nog andere bezorgingen, waardoor mijn eten 1,30 uur later koud werd bezorgd en verpakking stuk.kon geen Nederlands!!
Jolmer
20 jun 2026 om 16:32
altijd goede vis
Robertino
19 jun 2026 om 17:48
echt teleurstellende kabeljauw kibbeling zeer zeer vet en taai kwa structuur zo de kliko in 38-vis
Luuk
18 jun 2026 om 18:34
De eerste keer dat het eg slecht was, alles was pislauw omdat de bezorger meerdere adressen moest afwerken..ik was de laatste, de papieren verpakking viel uitelkaar vanwege de condens.
Aryen
14 jun 2026 om 1:06
top
Yvonne
12 jun 2026 om 14:48
Heerlijk. Goed warm en keurig verpakt.
Jolmer
8 jun 2026 om 14:06
gatver veelste zout paar stukken gehad de rest weg gegooid deze nooit weer
Wim
6 jun 2026 om 16:56
snel geleverd en het was lekker
Jan
5 jun 2026 om 18:31
Heerlijke vis ,prima service